3/23/10

AKU MENULIS BUKAN KERNA NAMA..

ahak!
well..
after aku kene sound tempoh hari..
aku mulakan azam baru..
nak tulis yang baik2 jeee...oopppss!!
hey!!
INIBLOGAD!!

well..
minggu ni aku belaja kat CBT..
CBT stand for 'cucu beli topi'..ahakhak..
COMPUTER BASE TRAINING..

tgh2 men tower defense kat fb..fb aku leh hang lak!
skang ni..semenjak diintroduce oleh zainudin senin yg jugak classmate aka jejaka hensem dibelakang nuradli azhari, aku mmg nk main kejadah tuuu je!
salah ke?
x salah?

oh ye..berbalik kpd tajuk yg kat atas skali..aku menulis bukan kerna nama..
bukan aku nk femes mcm abg angkat aku..mawi(acahje)..bukannye aku nk femes smpai byk folower mcm blog acan n izan......diorg menulis dgn sgt baik dan menghiburkan..x mcm aku,..really dull ...
aku cuma nk sesuatu yang aku rasa aku boleh jaga..
yg ada bila aku nak..
yang jugak ada bila aku tak nak..
yang boleh ingatkan aku mende yang aku x boleh ingat...

dulu..aku de diari..tapi..diari tu dah penuh..so..aku rasa dah tiba masanya anak encik azhari n puan nurpisah ni menekan-nekan keyboard dan tinggalkan sesuatu kat ruangan alam maya nih..yelakan..lau aku mati sok lusa..de la sumthing yg korang leh baca..huhu

entry2 sebelum nih?
aku x delet..aku save dlm draft...

de satu mende aku nak tnya korang..

aku hensem x?...hauhauha

No comments:

Post a Comment

pingpingu