3/31/10

tertarik dengan entry cik violet

bg yang belum membaca atau follow blog cik kak cumel nih, sila lah follow ye..

violetless

'lelaki kalau x de rupa..de je org nak..lau pmpn??'

fikfirkan2..ada betulnye..
mcm aku ni ha..
x la hensem
x la sedap mata memandang pun..
tapi de je org syg!
hehehe

tak byk aku nk komen pasal kata2 diatas..cuma yg aku tau, mmg byk kebenarannya..

>>mungkin pmpn carik laki yg x ensen sbb takut kne rampas
>>maybe pmpn yg cun2 x rasa diorg cun..so, diorg pilih lakii x ensem
>>maybe...pmpn yg cun2 tu x la pilih laki yg ensem je..tp baik budi pekertinya..

kan?
yg last tu aku rse betul!!
wah!!
cayalah!!

oh ye..
aku teringat perbualan aku bersama si cinta hati org jauh.. ACAN..n jugak apis(aka pistol)

masa- 1035 mlm
tempat - clubhouse tapak rokol kesayangan bebudak METC

>>pistol dtg mkn epal
ad --- wah!! epal!! ..an epal a day...keep doctors away!
pistol --- nk?
ad --- gua x mkn epal!
acan ---- abesla doctor jumpa ko tiap2 hari!
pistol --- ntahnye! berbual je lebat! (mksudnye ckp je la lebih..
mkn epal x nk)

ad --- haa...ak x suka mkn epal..sbb aku nak doctor dtg kat aku tiap
hari... kan ke gua nk kawen ngn bakal doctorrrr
acan n pistol - SMART LAH!!


p/s- ni blog ad..so...korangx suka baca..x suka entry nih, x yah sibuk nk komen2 kejadah yg gua panas nk dnga..harap mklum

No comments:

Post a Comment

pingpingu